2012. május 14., hétfő

Véda szigete

Fantasztikus hírt kaptam néhány hete. Dóri barátnőm régi vágya válik valóra, elindul kis vállalkozása. Nagyon büszke vagyok rá, sikeres pályázatot írt.

Szerettem volna meglepni horgolt dekorációval. Mivel egyik szakterülete a feng shui tanácsadás lesz, ezért mandala készítésére gondoltam. Annyi iránymutatást adott, hogy zöld és kék színárnyalatokból készüljön, mert gazdagság energetizáló mandala lesz, és erre az életterületre is kerül majd az üzletben.

Keressétek Ti is bizalommal Véda Szigetét Tatabányán.

Íme, amit készítettem:

Valamint egy kis girland :)

Fonal: catania
Tű: 4,0 
Minta ihlet itt :)

4 megjegyzés:

  1. nagyon szépséges mindegyik!! sikeres vállalkozást a barátnődnek!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek ezek a mandalák, nagyon ügyes vagy! Mint ha mindig is ilyeneket készítettél volna... :) Profi munka!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.